مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 فروردین 1396 ساعت 09:352017-04-11سياسي

تاکید نماینده سازمان ملل بر اجرای " توافق صخیرات"


نماینده سازمان ملل متحد در امور لیبی بر اجرای توافق سیاسی صخیرات تاکید و اعلام کرد این توافق پایه و چارچوب روند سیاسی در لیبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" مارتین کوبلر نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور لیبی در رباط بر اجرای توافق سیاسی لیبی که 17 دسامبر 2015 در صخیرات امضا شد ، تاکید و اعلام کرد این توافق پایه و چارچوب روند سیاسی در لیبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از رباط، کوبلر در بیانیه ای مطبوعاتی پس از گفتگو با ناصر بوریطه وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی مغرب اعلام کرد اجرای توافق نامه صخیرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مقام سازمان مل متحد همچنین از تحولات نظامی در لیبی ابراز نگرانی و خاطر نشان کرد راه حل نظامی به هیچ وجه نمی تواند بحران لیبی را حل کند و مانعی در تحقق و پیشبرد روند سیاسی به شمار می آید.

کوبلر گفت دیدار با وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی مغرب فرصتی برای لزوم تاکید بر روند سیاسی و هماهنگ کردن اقدامات در خصوص لیبی با هدف ارتقا اوضاع اقتصادی و اجتماعی در این کشور است که از تشدید خشونت های نظامی و عدم دسترسی به خدمات اولیه از جمله در زمینه خدمات بهداشتی رنج می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده سازمان ملل بر اجرای " توافق صخیرات"

تاکید نماینده سازمان ملل بر اجرای " توافق صخیرات"